FAQ
Q: Engels en Nederlandse webshop. Hoe, wat en waar?
A: Via de vlag links bovenaan de pagina kan je navigeren tussen Nederlandse webshop en de Engelse webshop.
Q: Hoe download ik een freebie?
A: Als je een freebie hebt gezien in de webshop, leg hem in je winkelwagentje, volg de stappen en bij betalen aangekomen, klik je op “0.00 euro in je winkelwagentje” (dus niet op Ideal of Paypal). Je zal net als bij een betaald patroon een e-mail ontvangen met de download link erin om hem gratis te downloaden.
Q: Downloaden lukt niet vanuit de webshop na betalen, wat nu?
A: Na aankoop van patronen ontvang je altijd direct een e-mail, op het door jouw opgegeven e-mailadres. Daar zie je een factuur met daarin alle gegevens en de download linken naar de patronen. Let op! De linken werken maar 30 dagen, dus downloadt de patronen binnen deze tijd, ze worden namelijk niet opgeslagen in je account. Vanuit de webshop kan je namelijk maar 1 patroon downloaden en daarom adviseer ik altijd vanuit je e-mail te downloaden.
Q: Geen e-mail ontvangen na aankoop?
A: Kijk eerst in je spam filter.
Q: Is er een Engelse beschrijving aanwezig?
A: Bij alle projecten zit een beschrijving in het Nederlands en in het Engels. De bovenste regel van de beschrijving is in het Nederlands en de onderste regel is in het Engels.
Q: Mag ik gemaakte projecten verkopen?
A: Ik verwijs je altijd naar de algemene voorwaarden voor dit soort vragen, de algemene voorwaarden vind je in de webshop, op de website en bij alle patronen.
Het is toegestaan om gemaakte projecten te verkopen tot 300 stuks per patroon, bij meer dan 300 stuks gelieve contact op nemen met 10’s Embroidery voor overleg. Delen en verkopen van patronen is niet toegestaan. Wel dien je te verwijzen naar de site van 10’s Embroidery bij het verkopen van een project dat gemaakt is van een patroon van 10’s Embroidery.
Q: Inloggen lukt niet, wat nu?
A: Let goed op of je het juiste e-mailadres invult en het juiste wachtwoord. Inloggen is hoofdletter gevoelig, dus let daarop, een e-mail adres is altijd met kleine letters geschreven.
Mocht het toch niet lukken, neem dan contact op met 10’s Embroidery, maak desgewenst foto’s van je scherm, zodat ik kan zien wat er misgaat, uiteraard lossen we het probleem altijd op.
Q: Waarom worden alle “Poopie Bags” gemaakt in een applicatie en niet een gevuld patroon?
A: Het duurt enorm lang voor de gehele hond geborduurd is in gewone steken, ook bestaan de hondjes uit veel details en het wordt daardoor lelijk en soms te dik.
Ik heb ervoor gekozen dat ze altijd in applicatie gemaakt worden en omdat ik het patroon zo het mooiste vind.
Heb jij andere vragen, neem vrijblijvend contact op met 10’s Embroidery en lees de algemene voorwaarden, daar staan mogelijk ook antwoorden op je vragen.
Groeten Jantina 10’s Embroidery